خبرگزاری کار ایران

شهردار صدرا خبر داد؛

احداث بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در شهر صدرا

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۷۵۷

شهردار صدرا از مذاکره و تفاهم اولیه در خصوص احداث بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شهرداری صدرا،  در نشست با حضور مجتبی پارسایی شهردار صدرا،غلامحسین پیروانی، مهدی جلودار زاده، بهنام زارع مهذبیه و سیروس زارع مهذبیه برگزار شد، تصمیم گیری جهت فعالیت های ورزشی گسترده در شهر صدرا انجام گرفت.

 پارسایی از افتخار افرینی غلامحسین پیروانی در تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز یاد کرد و با اشاره به اینکه شناسنامه رشته فوتبال فارس به نام غلامحسین پیروانی است گفت: خوشخالیم که میتوانیم از ظرفیت نام آوران ورزش فارس که امروز میزبانشان هستیم در آینده نزدیک بیشتر بهره مند شویم.

غلام حسین پیروانی مربی کهنه کار و باتجربه فارس بااشاره به ظرفیت خوب شهر صدرا و موقعیتی که این شهر دارد گفت: باید سعی کنیم با همکاری دکتر پارسایی و اعضای شورای اسلامی شهر صدرا از ظرفیت خوب این شهر برای پیشرفت و تعالی ورزش استفاده کنیم تا شهروندان صدرا بتوانند در رشته های مختلف به فعالیت بپردازند چرا که زمینه برای ایجاد بزرگترین مجموعه ورزشی جنوب کشور در این شهر مهیا است و امیدواریم بزودی بتوانیم با همکاری مسئولان شهر صدرا این مهم را به سرانجام برسانیم.

در این نشست مهدی کشاورزی رئیس کمیسیون شهرسازی و مهندس مرتضی زارع رئیس کمیسیون عمران و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر صدرا حضور داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز