خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم فوتبال شمس آذر:

فروش بازیکن توسط مسئولان تیم شرایط اقتصادی را ثابت نگه داشت

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۳۸۱

سعید دقیقی با اشاره به بازیکنان جدا شده شمس آذر در نیم فصل دوم، گفت: از بابت فروش بازیکنان به مسئولان باشگاه حق می‌دهم تا آنان نیز بتوانند شرایط اقتصادی تیم را ثابت نگاه دارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سعید دقیقی عصر جمعه در نشست خبری پس از بازی با تیم فوتبال آلومینیوم اراک، اظهار کرد: طی ۲ سال گذشته که در این تیم بودم موفق شدیم زودتر از موعد مقرر تیم را در مسابقات لیگ یک و سپس لیگ برتر نگاه داریم.

وی با اشاره به اینکه در هفته چهارم دور برگشت این دوره از رقابت های لیگ برتر و با کسب ۲۵ امتیاز در لیگ بمانیم، خاطرنشان کرد: با توجه به پیگیری مسئولان باشگاه درصدد بازگرداندن سه امتیاز کسر شده تیم هستیم که در صورت تحقق این مساله، جایگاه شمس آذر در جدول رقابت ها بهتر هم خواهد شد.

دقیقی با اشاره به دیدار تیم خود برابر آلومینیوم اراک، یادآور شد: بازی فوق العاده با کیفیتی را امروز شاهد بودیم و در تمام دقایق بازی تیم برتر میدان هم بودیم، البته تیم میهمان نیز در نیمه دوم و برای کسب نتیجه کمی به تیم ما فشار وارد آورد اما در مجموع نیمه نخست بازی فوق العاده کامل و با کیفیت بود.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین ادامه داد: خوشحالم با پیروزی‌های تیم مردم استان قزوین را شاد می کنیم، البته در بیشتر بازی‌هایمان می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم و این در حالی است که با توجه به داشتن یک مدیرعامل باانگیزه، شرایط خوبی بر تیم ما حاکم است.

دقیقی افزود: رقابت های لیگ برتر بسیار سخت و دشوار است و اگرچه تیم آلومینیوم اراک سابقه چندین در این رقابت ها دارد اما خوشحالم که توانستیم بازی خوبی را برابر این تیم به نمایش بگذاریم.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته نوزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور عصر جمعه در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سردار آزادگان قزوین موفق شد تیم آلومینیوم اراک را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز