خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان:

آزمون وکالت مرکز وکلای قزوین 18 اسفند برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۰۲۴

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین گفت: آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین عصر جمعه /18 اسفند ماه/ با حضور یک‌هزار و 789 متقاضی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمد نویسنده با اعلام این خبر افزود: این آزمون از ساعت 15.30 روز جمعه با مشارکت 890 داوطلب مرد و 899 داوطلب زن در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین برگزار می‌شود.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین عنوان کرد: در این آزمون مطابق قانون تسهیل و بر اساس نمره حدنصاب کسب شده داوطلبانی که حداقل 70 درصد امتیاز میانگین نمرات یک درصد حائزان بالاترین امتیاز را کسب کرده‌اند به عنوان پذیرفته شده جهت طی مراحل مقتضی به مرجع صدور مجوز مربوطه معرفی می‌شوند.

وی درباره زمان اعلام نتایج آزمون گفت: حدود دو ماه پس از برگزاری آزمون نتایج آن از طریق سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد و پذیرفته شدگان جهت بارگزاری مدارک در سامانه جذب از طریق اداره سنجش و ارزیابی مرکز فراخوان می شوند.

این مسئول افزود: دومین آزمون وکالت مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در سطح کشور با مشارکت بالغ بر 114 هزار داوطلب در 31 استان، 50 شهر و 73 حوزه اصلی برگزار می‌شود که از این میزان 60 هزار نفر مرد و 54 هزار نفر زن هستند.

نویسنده افزود: تعداد داوطلبان آزمون نسبت به دوره قبلی بالغ بر 10 هزار تن افزایش داشته است.

لازم به ذکر است مرکز وکلای قوه قضائیه استان قزوین در حال حاضر دارای بالغ بر 470 وکیل و 290 کارآموز وکالت است که در سطح 19 حوزه قضایی استان قزوین به ارائه خدمات حقوقی مشغول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز