خبرگزاری کار ایران

دبیر پارلمان محلی قزوین:

توافق زمین‌های لشکر ۱۶ زرهی قزوین قیمت زمین را کاهش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۶۶۸۸

دبیر شورای شهر قزین گفت: اجرایی شدن توافق زمین‌های بالای کانال آب لشکر ۱۶ زرهی در قزوین باعث تولید زمین، کاهش قیمت زمین و حل بسیاری از مشکلات دیگر می‌شود.

به گزارش ایلنا، جلسه علنی شورای شهر قزوین با حضور امیر شفیعی، فرمانده لشکر 16 زرهی با هدف بررسی توافقات و همکاری دوسویه بین شهرداری و ارتش برگزار شد.

قاسم اللهیاری در این جلسه گفت: زحمات و تلاشهای امیر شفیعی در اجرایی شدن مصوبه شورا مبنی بر آزادسازی اراضی شرق بلوار شهید چگینی ستودنی و قابل تقدیر است.

 دبیر شورای شهر قزوین ادامه داد: خوشبختانه با اقدامات جهادی فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین شاهد تسریع در روند اجرایی شدن توافق شهرداری با این مجموعه هستیم و امیدواریم نتایج خوب این توافق به زودی نصیب شهر و شهروندان قزوین شود.

وی تاکید کرد: یکی از ثمرات این توافق می‌تواند کاهش قیمت زمین، افزایش درآمدهای پایدار شهرداری از محل صدور پروانه  و بازشدن گره‌های زیادی شود.

اللهیاری همچنین با اشاره به اینکه دربودجه سال آینده برای مطالعات پروژه احداث مرکز همایش‌های بین‌المللی 2500 نفره اعتبار درنظر گرفته شده خواستار استفاده از ظرفیت کار مشارکتی در اجرای این پروژه در زمین‌های توافقی با لشکر 16 زرهی قزوین شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز