خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

قدردانی اعضای شورای شهر قزوین از حضور پرشور شهروندان در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۶۱۴

رئیس و اعضای شورای شهر قزوین در پیامی از حضور پرشور شهروندان قزوینی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

به گزارش ایلنا، رئیس و اعضای شورای شهر قزوین، در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کردند.

در متن این پیام آمده است:

« بسم الله الرحمن الرحیم

ملت شریف ایران  و در این میان مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار قزوین با حضور پرشور، گسترده و دشمن شکن خود در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ایران ثبت کردند.

به فضل الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج)، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور آگاهانه و غرورانگیز مردم عزیزمان برگزار شد، که موجب خنثی شدن توطئه دشمنان و امنیت و اقتدار کشور عزیزمان ایران خواهد شد.

لذا وظیفه خود می‌دانیم  به پاس این حضور پرشور و غرورانگیز از شما مردم هوشیار، فهیم و آگاه قزوین که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و در لبیک گویی به فرامین و تاکیدات مقام عظمای ولایت (دامه برکاته)، در پای صندوق‌های رای حماسه آفریدید، صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر قزوین»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز