خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

آغاز به کار خط ویژه زیارت حرم شاهچراغ (ع) از صدرا به شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۲۴

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل ترافیک شهرداری صدرا از تحول در حمل و نقل عمومی صدرا با راه اندازی خط ویژه زیارت خبرداد و گفت: پنجشنبه هر هفته شهروندان می توانند با این خط ویژه به صورت رفت و برگشت به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) مشرف شوند.

به گزارش ایلنا، رستم پور با اعلام این خبر گفت: طرح خط ویژه زیارت جهت ترویج فرهنگ زیارت و تسهیل در دسترسى هاى شهروندان به زیارت حرم مطهر شاهچراغ (ع) به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر صدرا رسیده بود. 

 وی خاطر نشان کرد: جهت حضور شهروندان صدرا در شهرستان شیراز و زیارت حرم مطهر شاهچراغ(ع) این خط ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت، در روزهای پنجشنبه هر هفته راس ساعت ۱۶ عصر از میدان گلها امام رضا(ع) به سمت حرم شاهچراغ حرکت خواهد کرد و همچنین ساعت بازگشت زائرین این حرم مطهر ساعت ۱۹ شب به سمت شهر صدرا است.
 
رستم پور در پایان به این نکته اشاره داشت که این طرح و پیشنهاد توسط مهندس شجاعیان رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر صدرا ارائه شد که توسط شورای اسلامی صدرا به تصویب رسید.
 
لازم به ذکر است که فعالیت این خط ویژه جهت انتقال شهروندان به حرم شاهچراغ (ع) از امروز دهم اسفند ماه شروع خواهد شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز