خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش کارگری:

ورزش کارگری یک رکن مهم در کشور محسوب می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۵۶۰

رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه برگزاری لیگ‌های ورزشی با کیفیت در دستور کار جدی این فدراسیون قرار دارد، گفت: ورزش کارگری یک رکن مهم در کشور محسوب می‌شود که از جایگاه خوبی در سلامتی، شادابی و نشاط جامعه برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جواد رمضی در جلسه مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان مرکزی، افزود: نگاه تحولی به ورزش کارگران در دستور کار است و مقرر شده تا حمایت خاص از این ورزش صورت گیرد. از سوی دیگر فدراسیون ورزش کارگری نگاه ویژه‌ای به ورزش همگانی دارد.

وی با تأکید بر اینکه به طور قطع ورزش قوی جزء ضرورت‌ها است، ادامه داد: همدلی خوبی در جامعه ورزش کارگری وجود دارد و این موضوع باید روز به روز افزایش یابد. می‌توان بدون نیاز از مجموعه‌های دولتی، ورزش کارگری را روز به روز تقویت کرد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: ظرفیت و بند قانونی که از ورزش کارگری حذف شده، آسیب جدی به این موضوع وارد کرده است و در این راستا در حال جایگزینی ظرفیت‌های دیگر هستیم.

رمضی تصریح کرد: امسال یک بند خوب و نه در حد آن قانون حذف شده، اضافه شده و یک حرکت رو به جلو صورت گرفته است که بر مبنای آن یک درصد از هزینه صورت گرفته در فرهنگ و ورزش به عنوان مالیات‌های پرداخت شده و مورد قبول محاسبه شود.

وی با اشاره به اینکه سیاستگذاری و تدوین قوانین بالادستی برای ورزش کارگری باید از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعمال شود، بیان داشت: رکن اصلی ورزش کارگری و بار اصلی حمایت از آن بر دوش مجموعه ادارات کل زیرمجموعه این وزارتخانه در استان‌ها است و حمایت‌های ورزش و جوانان باید تکمیل کننده باشد.

رئیس فدراسیون ورزش کارگری جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: فعال‌سازی هیئت‌های شهرستانی در استان مرکزی از جایگاه خوبی برخوردار است و این مهم باید قانونمند و نظام‌مند باشد. ظرفیت استان مرکزی به قدری بالا است که حضور یک تیم در رقابت‌های ملی کم است.

جمشید امیدی  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی نیز در این جلسه با بیان اینکه 60 درصد شاغلین این استان در بخش کارگری مشغول هستند، گفت: در سطح استان 5 مجموعه ورزشی کارگری فعال است و در حال ارائه خدمت به جامعه هدف هستند.

در این جلسه مجید اسدی با 22 رأی به عنوان رئیس هیئت ورزش کارگری استان مرکزی برای مدت 4 سال انتخاب شد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز