خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه بهاره در آذربایجان غربی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۴۶۲

معاون امور بازرگانی اداره کل صمت آذربایجان غربی از برگزاری نمایشگاه بهاره ویژه ماه رمضان و عید نوروز در ۲شهر آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا، فرهمند در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالای بهاره در ایام پایانی سال در شهرستان‌هایی که دارای سایت رسمی نمایشگاهی هستند برگزار می‌شود که امسال نیز به مناسبت ضیافت ماه مبارک رمضان و عید نوروز این نمایشگاه‌ها در شهرستان‌های ارومیه و میاندوآب برگزار می‌شوند.

وی افزود: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و همچنین واحدهای صنفی توزیعی و تولیدی استان و با هدف عرضه کالاهای با کیفیت و با نازل‌ترین قیمت در این نمایشگاه، جلسات متعددی برگزار و مقرر شد با پیگیری و همکاری اداره کل صنعت، معدن و تجارت این نمایشگاه به بهترین شکل توسط شرکت نمایشگاه‌های بین المللی در ارومیه و میاندوآب برگزار شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت استان، عنوان کرد: تخفیف‌های ارائه شده، قیمت مناسب، کیفیت خوب، بازرسی و نظارت بر قیمت و توزیع کالا از مهمترین شاخصه‌های برگزاری این نمایشگاه است.

فرهمند ادامه داد: مکان برگزاری این نمایشگاه در ارومیه در محل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی ارومیه واقع در پارک جنگلی ارومیه و در شهرستان میاندوآب در محل سایت نمایشگاهی این شهرستان واقع در خیابان امام(ره) میاندوآب است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی با اشاره به ایجاد بستر لازم جهت عرضه مستقیم کالا در شهرهای فاقد سایت نمایشگاهی افزود: بجز ارومیه و میاندوآب در ۷ شهرستان با مدیریت اتاق‌های اصناف ۵۶۰ واحد جهت عرضه مستقیم کالا تعیین گردیده است.

فرهمند گفت: ۴۰۰ غرفه در استان فروش فوق العاده خواهند داشت که از این تعداد ۱۵۰ غرفه متعلق به واحدهای صنفی و ۲۵۰ غرفه مربوط به فروشگاه‌های زنجیره ای است.

وی یادآور شد: نمایشگاه فروش بهاره در ارومیه از ۱۵ تا ۲۱ اسفند در ۲۲۰ غرفه به مدت ۷ روز و در شهرستان میاندوآب از ۵ تا ۲۵ اسفند در ۲۰۰ غرفه بمدت ۲۰ روز از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود.

فرهمند بیان کرد: انواع کالاهای اساسی و ضروری برای عموم شهروندان از جمله خوراکی‌ها، خواروبار، گوشت قرمز و مرغ، لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک، کیف و کفش، مواد غذایی، شیرینی و شکلات و آجیل در این نمایشگاه عرضه خواهند شد.

معاون امور بازرگانی صمت استان از واحدهای تولیدی و توزیعی در سطح کشور که توان و ظرفیت شرکت در این نمایشگاه را دارند، دعوت کرد تا در این رویداد اقتصادی و بازرگانی مشارکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز