خبرگزاری کار ایران

در سال جاری انجام شد؛

واگذاری ۷۵ کودک بی‌سرپرست بصورت فرزندخوانده و امین موقت در البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۹۳۶

مدیرکل بهزیستی استان البرز گفت: از ابتدای سال تا کنون ۷۵ کودک بصورت فرزندخوانده و امین موقت به خانواده ها واگذار شد.

به گزارش ایلنا از البرز، وجیهه محمدی فلاح روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به واگذاری ٧۵ کودک بی سرپرست به خانواده‌های متقاضی در سال جاری، اظهار کرد : کودکانی که با حکم قضایی در شیرخوارگاه و خانه های کودک و نوجوان شبه خانواده بهزیستی پذیرش می شوند بعد از بررسی های دقیق مددکاری و تخصصی به دو شیوه فرزندخوانده و امین موقت به خانواده های متقاضی که تأییدیه های لازم را دریافت کرده باشند تحویل می‌شوند.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر طرحی نیز با عنوان خانواده میزبان در حال اجراست که با همکاری سازمان بهزیستی و دادگستری واگذاری فرزندان بصورت موقت به خانواده های متقاضی طرح میزبان میسر گردیده است.

وی گفت: در این شیوه کودک تا تعیین تکلیف شرایط خود، نزد خانواده میزبان زندگی کرده و از نعمت زندگی در کنار خانواده بهره مند می شوند و سپس برای وی تصمیم گیری نهایی انجام خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۷۵ کودک بصورت فرزندخوانده و امین موقت به خانواده ها واگذار شده، افزود: در حال حاضر حدود ۹۰۰ خانواده متقاضی در نوبت دریافت فرزند خواندگی یا امین موقت در استان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز