خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

۱۳۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی مازندران انصراف دادند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۶۹۶

۱۳۵ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی از آغاز فرآیند انتخابات در ۹حوزه انتخابیه استان مازندران از ادامه رقابت منصرف شدند.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیززاده گرجی در نشست با اعضای ستاد انتخابات استان گفت: از ۷۴۸ کاندیدای ثبت‌نام شده در ۹ حوزه انتخابیه استان، تاکنون ۱۳۵ نفر انصراف دادند. (۴۷۸ نفر تأیید نهایی شدند).

وی افزود: تعداد داوطلبان باقیمانده تا این لحظه ۳۶۷ نفر هستند که نزدیک به نیمی از کاندیدا‌ها را شامل می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات مازندران، فرصت انصراف نامزدهای انتخاباتی را تا پایان فردا اعلام کرد و گفت: هر چقدر هم انصرافی داشته باشیم، باز هم نسبت به دوره قبل افزایش صد درصدی نامزد‌ها را داریم.

وی افزود: تاکنون فعالیت‌های انتخاباتی به خوبی صورت گرفته و مشکل خاصی نبوده است و فضای خوبی ایجاد شده است.

عزیز زاده گرجی گفت: ناظران انتخاباتی به طور شبانه‌روزی در حال رصد شرایط هستند، در برخی شهرستان‌ها رقابت به رفاقت انتخاباتی تبدیل شده است و رقبا کنار هم فعالیت داشته و حتی به یکدیگر کمک می‌کنند.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخز رأی در مازندران برنامه‌ریزی شده است که ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت، ۴۶۱ شعبه سیار، ۱ هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و ۱ هزار و ۷۴۲ شعبه نیز روستایی هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز