خبرگزاری کار ایران

آغاز به کار فعالیت «حزب ایران جوان» در شمال کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۲۶۷

عصر چهارشنبه «حزب ایران جوان» استان مازندران در دفتر خود در ساری رسما فعالیت خود را آغاز کرد.

به گزارش ایلنا، علی هاشمی عصر سه‌شنبه در آیین رونمایی دفتر حزب منطقه شمال کشور، تشکیل حزب ایران جوان را بهره‌مندی از ظرفیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف جامعه عنوان کرد و گفت: هدف ما تبیین برنامه‌هایی است که بتوان آن را در جامعه عملیاتی کرد و‌آن برنامه‌ها نیز مستمر ادامه داشته باشد.

وی فعالیت حزب ایران جوان را حرکتی نو‌ در راستای بهره‌مندی از ظرفیت‌های جوانان دانست و افزود: این حزب در سال ۹۹ با هدف رفع مشکلات جامعه با استفاده از جوانان ایده‌پرداز، خلاق و نخبه تشکیل شد که منافع ملی مهم‌ترین هدف آن محسوب می‌شود.

دبیرکل حزب ایران جوان امید، انگیزه، اراده و پشتکار را مهم‌ترین اصل در اجرای اهداف تعیین شده عنوان کرد و گفت: این حزب در بسیاری از استان‌های کشور فعال است.

وی با بیان اینکه‌ اشتغال، کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خارجی از دیگر اهداف این حزب با همکاری جوانان خلاق است، ادامه داد: البته برنامه‌هایی برای مجلس دوازدهم نیز تبیین کردیم.

هاشمی به انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و گفت: اکنون دنیا در انتظار انتخابات ایران هستند؛ شبکه‌های معاند نیز اینگونه القاء می‌کنند که نظام پشتوانه مردمی ندارد و به دنبال تضعیف نظام هستند اما مردم ما همیشه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای خط بطلان به اهداف دشمن کشیده‌اند.

وی به استان علوی مازندران اشاره کرد و‌ گفت: استان مازندران در عرصه‌های مختلف از جمله پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم افتخارات زیادی دارد.

هاشمی گریزی نیز به اقتصاد کشور زد و‌گفت: اوایل انقلاب با توجه اقتضائات آن دوران و وجود جنگ تحمیلی به دنبال ملی کردن اقتصاد بودیم اما بعد از تصمیم گرفته شد تا بخش خصوصی نیز در ارتقای اقتصاد نقش‌آفرین باشد.

وی افزود: البته اگر این مهم به خوبی اتفاق می‌افتاد اکنون مشکلات اقتصادی نداشتیم؛ البته اگر فرمایشات مقام معظم رهبری در بخش مورد توجه قرار گیرد، مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

دبیرکل حزب جوان ایران گفت: بنابراین دولت باید از بخش تصدی‌گری اقتصاد باید کنار برود و‌ بخش خصوصی فعال شود و تمام توانی که دولت می‌تواند در تسهیلات بیاورد در تولید ببرد؛ اگر تولید شکل بگیرد هم‌ اشتغال‌زایی خواهیم داشت و‌هم‌اینکه توان پول ملی کشور افزایش پیدا می‌کند رقابت‌پذیری نیز در پی آن ایجاد خواهد شد.

وی جوانان را سرمایه‌های اصلی کشور دانست و افزود: به دنبال این هستیم جوانان خودشان به عرصه‌های مختلف جامعه ورود پیدا کنند، اگر صداقت در جامعه شکل بگیرد بهترین کشور را در دنیا خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز