خبرگزاری کار ایران

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام؛

مشکلات چوب وکاغذ مازندران حل می‌ شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۹۰۳

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام درسفر به استان مازندران درجمع مدیران شرکت چوب وکاغذ مازندران تاکید کرد؛ مشکلات این شرکت بزرگ صنعتی پیگیری و حل و فصل می‌شود.

به گزارش ایلنا، آیت الله آملی لاریجانی در بازدید از صنایع چوب و کاغذ مازندران با قدردانی از تلاش‌های مجموعه مدیریت و کارکنان و کارگران شرکت چوب و کاغذ مازندران گفت: فعالیت صنایع چوب و کاغذ مازندران برای خودکفایی کشورمان دربحث کاغذ چاپ وتحریر با وجود تمام مشکلات وتحریم‌ها در حکم جهاد اقتصادی است و رضایت رهبرمعظم انقلاب ازاین مجموعه نیز بیانگر همین موضوع است.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به صحبت های مدیرعامل چوب وکاغذ مازندران راجع به مشکلات ارزی ومحدویت های مربوط به برداشت چوب های شکسته وافتاده گفت: این مشکلات حل شدنی هستند  اگرچه بنده مسئولیت اجرایی ندارم اما ازارتباط‌های خود با مدیران دستگاه‌های اجرایی استفاده خواهم کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های خوب استان برای پیشرفت گفت؛ وضعیت موجود مازندران مطلوب نیست و باید سرمایه گذاری های لازم درعرصه های اقتصادی استان صورت گیرد؛ فضای سبز وجنگل ودریا دراستان نوع نگاه مدیران به سرمایه‌گذاری دراستان را تغییر داده و فکر می کنند اینجا همه چیز آرمانی است.

آیت‌الله آملی لاریجانی توجه به ظرفیت های صنعت گردشگری استان را مورد تاکید قرار داد وگفت: مناطق آزاد استان مازندران می‌توانند شکوفایی اقتصاد استان وکشور را فراهم کنند البته این مناطق نباید سرنوشت مناطق آزاد جنوب را پیدا کنند که کانون واردات شده‌اند.

آیت الله آملی لاریجانی برتقویت ارتباطات اقتصادی با کشورهای حاشیه دریای خزر، صادرات محصولات باغی استان ومدیریت آبهای جاری تاکید کرد و گفت: از دوستان در مدیریت اجرایی کشور خواهم خواست به سرمایه گذاری در استان به عنوان یک مقوله ملی نگاه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز