خبرگزاری کار ایران

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۴ روزه در جاده‌های شمال

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۵۷۶

محدودیت‌های ترافیکی از ظهر امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن تا شنبه ۲۸ بهمن در جاده‌های اصلی مازندران اعمال می‌شود.

به گزارش ایلنا، رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن تا روز شنبه ۲۸ بهمن ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، و برعکس ممنوع است.

سرهنگ جهان تاب افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

محدودیت تردد محور کندوان

وی گفت: در صورت پرحجم بودن تردد و اعلام مأمورین پلیس راه در محل، امروز چهارشنبه تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ از پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز) به مقصد چالوس بصورت یک‌طرفه خواهد بود.

۲- اعمال محدودیت قطعی تردد:

رئیس پلیس راه مازندران گفت:  روز جمعه ۲۷ بهمن ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقلیه در شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۱۴ آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲) از ساعت ۱۵ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.

۳) از ساعت ۱۷ از مرزن آباد به سمت تهران یک‌طرفه اجرا می‌شود. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۳ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌‌شود.

۵) تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.

محدودیت تردد محور هراز

سرهنگ جهان تاب افزود: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه ۲۷ بهمن به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و برعکس انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها کماکان از محور هراز ممنوع است.

جهان تاب گفت: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز