خبرگزاری کار ایران

استاندار گیلان:

جلوی افزایش حبابی مسکن در گیلان گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۹۰۰۹

استاندار گیلان با بیان اینکه جلوی افزایش حبابی مسکن در این استان گرفته شود، گفت: بازار فروش و اجاره مسکن در گیلان زیر ذره بین بازرسان و نظارت‌ها قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از رشت، اسدالله عباسی امروز در شورای مسکن استان گیلان اظهار کرد: ساخت مسکن از رویکردها و راهبردهای دولت سیزدهم است و این مهم در گیلان هم به جد پیگیری می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم پیشبرد برنامه‌های راهبردی دولت در گیلان افزود: حرکت نهضت ملی مسکن در گیلان پرشتاب است و باید این سرعت افزایش پیدا کند.

استاندار گیلان با بیان اینکه دولت سیزدهم با شرایط بسیار سخت روی کار آمد، گفت: خالی بودن خزانه، استقراض بانکی، ناترازی بودجه و تورم بالا و همچنین شرایط حاد کرونا پیش روی کار دولت سیزدهم قرار گرفت.

عباسی از افتتاح پروژه‌های ۱۰ هزار میلیارد تومانی با حضور رئیس جمهور در گیلان خبر داد و اضافه کرد: بیش از ۱۴ هزار میلیارد تومان پروژه در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

وی از احیای ۱۱۵ واحد راکد در گیلان خبر داد و افزود: حل مشکلات واحدهای تولیدی در گیلان از اهم فعالیت‌ها است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم نوین سازی مسکن در استان بیان کرد: نهضت ملی مسکن با شیوه نوین و علمی در گیلان پیگیری و دنبال شود.

عباسی با تاکید بر سرعت بخشی مسکن روستایی در گیلان اضافه کرد: با تأمین زیرساخت‌ها در گیلان شرایط را برای مهاجرت معکوس فراهم شود.

وی با بیان اینکه جلوی افزایش حبابی مسکن در گیلان گرفته شود، افزود: بازار فروش و اجاره مسکن در گیلان زیر ذره بین بازرسین و نظارت‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز