خبرگزاری کار ایران

احیای کارخانه کفش گیلان به کمک صندوق بازنشستگی کشوری

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۲۷۶۸

استاندار گیلان با اشاره به تلاش‌ها برای احیاء کارخانه کفش ملی گفت: کارخانه کفش ملی گیلان، توسط صندوق بازنشستگی کشوری به‌زودی احیاء خواهد شد.

به گزارش ایلنا، استاندار گیلان در جلسه شورای عالی اشتغال این استان که با حضور وبیناری ریاست جمهوری برگزار شد، گفت: کارخانه کفش ملی گیلان به‌زودی در این استان احیاء می‌شود. 

اسدالله عباسی (استاندار گیلان) با اشاره به تلاش‌ها برای احیاء کارخانه کفش ملی در استان گفت: با وحدت و همدلی کارخانه کفش ملی گیلان، توسط صندوق بازنشستگی کشوری به‌زودی در استان احیاء خواهد شد. 

عباسی تصریح کرد: یکی از تأکیدات دولت سیزدهم توجه به افزایش اشتغال در جامعه است و تمامی جلسات شورای عالی اشتغال بعد از سال‌ها در این دولت از سوی آیت‌الله رئیسی برگزار می‌شود. 

استاندار گیلان از کاهش نرخ بیکاری در گیلان به نسبت میانگین کشوری خبر داد و تصریح کرد: نرخ بیکاری در گیلان ۷.۹ درصد به نسبت میانگین کشور ۰.۹ درصد کمتر است و این روند باید با جدیت تداوم داشته باشد. 

عباسی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم را احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل در کشور دانست و بیان کرد: با وحدت و همدلی کارخانه کفش ملی گیلان توسط صندوق بازنشستگی کشوری به زودی در استان گیلان احیاء خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز