خبرگزاری کار ایران

استاندار پیگیر مشکلات پرسنل شرکتی مخابرات گیلان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۳۱۸۵

نیروهای شرکتی مخابرات گیلان از پیگیریِ مطالبات خود توسط استانداری گیلان خبر دادند.

نیروهای شرکتی مخابرات گیلان در تماس با خبرنگار ایلنا، از پیگیریِ مطالبات خود توسط استانداری گیلان خبر دادند. 

به گفته‌ی این نیروها، پیرو افزایش نارضایتیِ نیروهای شرکتیِ مخابرات منطقه گیلان در یکسال اخیر و بعد از تجمعات دوشنبه و سه‌شنبه هفته گذشته، این‌بار استاندار گیلان ضمن حمایت از خواسته‌های قانونی این پرسنل، وعده پیگیری داد. 

آن‌ها می‌گویند: چندین نامه با مضمون‌های مشابه به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، سرپرست جدید مخابرات منطقه گیلان، وزیر ارتباطات و مدیرعامل مخابرات ایران زده شده است. همچنین در این نامه‌ها با ذکر اهمیت موضوع و مشکلات معیشتی پرسنل، بار دیگر درخواست اقدام عاجل در این زمینه شد. 

به گفته‌ی نیروهای شرکتیِ مخابرات گیلان، تمام این موارد در حالی بوده است که در اوایل ماه بهمن و با حضور رییس‌جمهور، جلسه‌ای با حضور دهدشتی، معاون امور استان‌های وزیر ارتباطات و همچنین یافتیان، عضو و نماینده دولت در هیأت مدیره مخابرات ایران، برگزار شد. در این جلسه که جمعی از نمایندگان نیروهای شرکتی از سرتاسر استان حضور داشتند، وعده حل مشکلات داده شده بود که تاکنون هیچ اقدامی در زمینه رفع مشکلات انجام نشده است. 

گفتنی است؛ نیروهای شرکتیِ مخابرات گیلان مدتهاست به‌عدم اصلاح قراردادها، عدم اجرای صحیح طرح طبقه‌بندی مشاغل، رد شدن ناقصِ حق بیمه‌ی نیروها و عملکرد پیمانکاران مخابرات در قبال نیروها معترض هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز