خبرگزاری کار ایران

روز پنجشنبه ١٢ بهمن ١۴٠٢ انجام شد:

سفر استاندار البرز به شهرستان چهارباغ با هدف برگزاری شورای اداری و افتتاح پروژه+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۴۰۲۸

استاندار البرز با عنوان اینکه در چهارباغ ۷ محله محروم شناسایی شده گفت: در شهرستان چهارباغ ظرفیت احداث گلخانه وجود دارد که بخش بالایی از اراضی آن به گلخانه تبدیل شود و مسئولان این شهرستان باید برای این امر اقدام و برنامه ریزی کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه ۱۴۰۲ در شورای اداری شهرستان چهارباغ که همزمان با نخستین روز از دهه فجر در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: باید روایت گر و تبیین گر دستاوردهای نظام و انقلاب باشیم و عظمت و شکوه این انقلاب که مرهون خواست و اراده مردم است، به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: مدیران استان همواره بدنبال تکریم و احترام و تلاش برای کسب رضایتمندی مردم باشند.

عبداللهی گفت: مشکلات و مسائل وجود دارد ولی برنامه های دولت و به تبع استان نیز شتابان در حال حرکت به سوی پیشرفت و آبادانی کشور است. 

عبداللهی افزود: ادارات و دستگاه ها با کوتاه کردن فرآیند های اداری، امور مردم را تسهیل و تسریع کنند و از سخت گیری های بی مورد پرهیز کنند.

وی گفت: اگر با هدف حل مشکلات مردم و کسب رضای خداوند متعال کاری را انجام دهیم، هرگز مواخذه نمی شویم.

استاندار البرز افزود: حامی جدی مدیرانی هستم که فراتر از اختیارات و وظایف ذاتی خود برای حل مسائل و دغدغه‌های مردم قدم برمی دارند.

وی گفت: باید بر روی اولویت های شهرستان با توجه به مطالبه و نیاز مردم متمرکز شوید و با توجه به اهمیت نسبت به حل موانع اقدام شود.

عبداللهی افزود: در چهارباغ ۷ محله محروم شناسایی شده و باید هر سال بیش از ۱۰ کار ویژه برای این محله ها در دستور کار قرار گیرد، به نوعی که برای مردم ملموس باشد.

وی با عنوان اینکه طی دوسال اخیر تحولات بزرگی در تقویت زیرساخت ها و سرانه ها صورت گرفته و این روند ادامه دارد، اضافه کرد: اکنون ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه بهداشت و درمان استان اضافه شده و این رقم تا پایان دولت سیزدهم به هزار و ۵۰۰ تخت می رسد.

استاندار البرز افزود: با توجه به اینکه در البرز برای نیل به نرم کشوری باید هزار و ۵۰۰ مدرسه ایجاد شود ساخت ۲۰۰ مدرسه را در دستور کار قرار دادیم و تاکنون ۱۰۰ مدرسه محقق شده است.

وی گفت: قرارگاه اجتماعی در استان راه اندازی شده و با توجه به عملکرد و اقدامات صورت گرفته که کاهش ۲۴ درصدی مجموعه جرائم از جمله آن است، الگوی کشور شد.

موظف به ایجاد بستر مشارکت مردم در انتخابات هستیم

عبداللهی افزود: دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و هر کدام از ما مکلف و موظف به ایجاد بسترهای حضور پرشور مردم هستیم.

وی گفت: انتخابات مظهر قدرت و قوت جمهوری اسلامی است و هر چه حضور مردم پرشور تر باشد مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

استاندار البرز افزود: انتخابات پیش رو عرصه ای است که باید وحدت و انسجام خود در صیانت از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی به رخ جهانیان بکشیم.

دست اندرکاران برگزاری انتخابات معتمد برای صیانت از آرا هستند

عبداللهی در ادامه سفر به شهرستان چهارباغ در نشستی با دست اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در چهارباغ که در مصلای نماز جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: انتخابات پیش رو از اهمیت بالایی برخوردار است و مقام معظم رهبری به دفعات در مناسبت های مختلف سالجاری در خصوص این انتخابات تاکیداتی داشته اند.

عبداللهی گفت: باید خود را وقف انتخابات و ایجاد بسترهای لازم برای تحقق انتخابات پرشور، سالم، امن و رقابتی، فراهم کنیم.

وی افزود: دست اندرکاران برگزاری انتخابات افرادی منتخب و معتمد مردم و نظام هستند تا از رای مردم صیانت کنند.

استاندار البرز گفت: باید بار دیگر اتحاد و انسجام خود را با حضور پرشور در انتخابات به رخ جهانیان بکشیم.

چهارباغ ظرفیت احداث گلخانه را دارد

وی در حاشیه افتتاح یک گلخانه در شهرستان چهارباغ گفت: احداث و ایجاد گلخانه ها در اراضی فاقد سند بلامانع است و اخذ مجوز و پروانه تاسیس نیز در خلال و روند راه اندازی گلخانه دنبال شود.

استاندار البرز افزود: تغییر کاربری اراضی کشاورزی از جمله مشکلاتی است که گریبان گیر استان شده بنابراین با راه اندازی گلخانه ها می توان این روند را کنترل کرد.

وی گفت: در شهرستان چهارباغ این ظرفیت وجود دارد که بخش بالایی از اراضی آن به گلخانه تبدیل شود و مسئولان شهرستان باید برای این امر اقدام و برنامه ریزی کنند.

در پایان سفر استاندار البرز به شهرستان چهارباغ، یک خط تولیدی درب و پنجره آلومینیومی در شرکت هافمن به بهره برداری رسید.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز