خبرگزاری کار ایران

پیام استاندار البرز بمناسبت ایام الله دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۹۱۳

نماینده عالی دولت در استان البرز با صدور پیامی ایام الله دهه فجر را به تمامی فجر آفرینان و مردم شریف استان البرز تبریک گفت.

به گزارش ایلنا از البرز، در متن این پیام از سوی مجتبی عبداللهی استاندار البرز آمده است:

بسمه تعالی 

انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه‌بر ازخودگذشتگی و شهامت و خون جوانان وطن، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردمان ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته خود عقب‌نشینی نکردند.

حال که در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی قرار داریم و دشمنان مکار و حیله گر با استفاده از امپراتوری رسانه ای خود در صدد کمرنگ جلوه دادن ره آوردهای عظیم انقلاب اسلامی است فرصت مناسبی است تا پیشرفت های کم نظیر« ایران استوار، ۴۵ سال افتخار» را به عنوان قدرت بلامنازع جهان در عرصه های مختلف نشان دهیم.

امسال دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در پیش داریم و به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) حضور مردم در انتخابات به معنای حقیقی کلمه لازم است؛ البته انتخابات صرفاً تکلیف نیست بلکه حق مردم است که بتوانند قانون‌گذاران، مجریان قانون و یا اعضای مجلس خبرگان را انتخاب کنند.

امید که با مشارکت حداکثری مردم در این عرصه سرنوشت ساز، بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی باشیم.

اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شهید پرور ایران و استان البرز بخصوص جوانان و نوجوانان این سرزمین که قطعا ادامه دهندگان راه پرافتخار این انقلاب هستند و خواهند بود تبریک عرض نموده عزت و سربلندی روزافزون ایران اسلامی را از درگاه خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز