خبرگزاری کار ایران

نائب قهرمانی نیم فصل تیم استخر صدف منجیل در لیگ اسلالوم کشور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۳۲۸۲

تیم استخر صدف منجیل عنوان نائب قهرمانی نیم فصل رقابت‌های لیگ اسلالوم مردان کشور را از آن خود کرد.

به گزارش ایلنا از رشت، در پایان مرحله اول و دوم لیگ قایقرانی اسلالوم مردان کشور که در دریاچه آزادی تهران برگزار شد تیم استخر صدف منجیل با کسب ۵۸ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و عنوان نائب قهرمانی نیم فصل را کسب کرد.

تیم ملوان نداجای تهران با ۷۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفت و فولاد هرمزگان با ۵۶ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داد.

مسابقات در ۴ ماده کایاک، کانو، امدادی و اسپرینت برگزار شد.

در مسابقه کایاک یک‌نفره بردیا پیروزنیا از ملوان نداجا با زمان ۵۷.۸۴ ثانیه اول، پارسا اکبرآبادی از نوین البرز با زمان ۱:۰۴.۲۲ دقیقه دوم و سورنا نظری از استخر صدف منجیل با زمان ۱:۰۸.۵۰ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه کانوی یک‌نفره محمد مهدوی‌نیا از ملوان نداجا با زمان ۵۶.۳۱ ثانیه، پرهام فتاحی از فولاد هرمزگان با زمان ۵۹.۷۵ ثانیه و پرهام سلیمانی از پخش کوثر قزوین با زمان ۱:۰۷.۸۲ دقیقه اول تا سوم شدند.

در رقابت امدادی اسلالوم آقایان مرصاد واحدی و محمد مهدوی‌نیا با زمان ۱:۵۳.۲۵ دقیقه اول، فربد صدفی و پرهام فتاحی از فولاد هرمزگان با زمان ۲:۰۵.۶۶ دقیقه دوم و پارسا مولایی و پرهام سلیمانی از پخش کوثر قزوین با زمان ۲:۱۴.۱۸ دقیقه سوم شدند.

در مسابقه اسپرینت نیز همایون محمدپور و سورنا نظری از استخر صدف منجیل با زمان ۴۵.۲۸ ثانیه، آرین احدی و امیرضا کیانی از ملوان نداجا با زمان ۴۸.۲۸ ثانیه و فردین خلیل‌وند و ماهد صفی‌خانی از پخش کوثر قزوین با زمان ۵۵.۶۰ ثانیه اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز