خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان خبر داد؛

رشد 240 درصدی مصرف گاز خانوارهای استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۱۰۴۸

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی با بیان اینکه مصرف گاز خانوارهای این استان در فصل سرد نسبت به فصل گرم سال جاری، 240 درصد رشد داشته، گفت: با توجه به محدویت‌های انرژی و اهمیت آن در مناطق سردسیر کشور، مهمترین انتظار از مشترکان مصرف بهینه گاز است.

به گزارش ایلنا، مهدی کمال‌آبادی فراهانی افزود: هم‌اکنون مصرف روزانه گاز در استان مرکزی به بیش از 22 میلیون مترمکعب در روز رسیده است که از میزان 30 درصد آن به بخش خانگی تخصیص یافته است.

وی ادامه داد: استان مرکزی در بخش تخصیص گاز به عنوان انرژی پاک به بخش صنعت، چهارمین استان کشور محسوب می‌شود. هم اکنون در این استان 616 هزار مشترک وجود دارد که 6700 مورد آن صنعتی در 50 شهرک و ناحیه صنعتی و گلخانه‌های مکانیزه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان مرکزی اظهار داشت: این استان نخستین استان سبز در حوزه گازرسانی با برخورداری 100 درصدی مناطق شهر و 99.8 درصدی خانوار کل استان از این خدمت است. تاکنون در 35 شهر و 1020 روستای این استان عملیات گازرسانی انجام شده و به زودی 2 روستای دیگر نیز به شبکه توزیع متصل می‌شود.

کمال‌آبادی فراهانی تصریح کرد: شرکت گاز استان مرکزی به به 440 هزار مشترک شهری و 177 هزار مشترک روستایی خدمات ارائه می‌کند. مصرف گاز در این استان شامل 26 درصد خانگی، 26 درصد نیروگاهی، 42 درصد صنایع و سه درصد CNG است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز