خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین خبر داد؛

تایید صلاحیت هشت داوطلب انتخاباتی در استان قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۰۱۸۱

دبیر ستاد انتخابات استان قزوین گفت: صلاحیت هشت داوطلب انتخاباتی برای شرکت در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از سوی شورای نگهبان تایید شد.

به گزارش ایلنا در قزوین، حامد فتوحی با بیان این مطلب تصریح کرد: از بین داوطلبان تایید صلاحیت شده سه داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه شهرستان بویین زهرا و آوج، ۲ داوطلب برای حوزه انتخابیه تاکستان و سه داوطلب برای حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز بوده است.

وی اضافه کرد: فرآیند رسیدگی به شکایت داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ۱۹ بهمن ماه جاری ادامه دارد و داوطلبان پس از تایید از سوی شورای نگهبان به عنوان نامزد انتخابات مجلس وارد فرآیندهای بعدی خواهند شد.

صلاحیت مجید سلطان آبادی، میثم نجاران و ابوالقاسم نجفی در حوزه قزوین، البرز و آبیک تایید شد.

همچنین صلاحیت محمدرضا سلیمی، فردین محمدحسینی و حجت اله محمودی در بوئین زهرا و آوج و جمشید طاهرخانی و افشین لشگری در تاکستان نیز به تایید شورای نگهبان رسید.

از مجموع ۳۰۲ نامزد انتخابات مجلس، ۲۳۴ نفر از سوی هیات نظارت تایید و ۶۸ نامزد نیز عدم تایید شدند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفندماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز