خبرگزاری کار ایران

معاون استانداری لرستان:

ایجاد فضای امید در جامعه لازمه مشارکت حداکثری در انتخابات است

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۵۰۵۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ایجاد فضای امید در جامعه را لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست.

به گزارش ایلنا، احمدرضا دالوند در جلسه ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، ایجاد فضای امید در جامعه را لازمه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و اظهار کرد: این ستاد درصدد است تا با برنامه‌ریزی مناسب و به منظور برگزاری باشکوه‌تر شدن دهه مبارک فجر خدمات شاخص و ارزنده دولت را در لرستان به آگاهی مردم برساند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم در استان بیش از ۹۷۰پروژه متوقف شده بود، افزود: پروژه‌های شاخص و پیشرانی که در ایجاد اشتغال، رونق و رشد اقتصادی منطقه تاثیر به‌سزایی داشتند همگی مجدد فعال شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: چهارخطه‌ها، تقاطع غیر هم‌سطح دانشگاه لرستان و خیابان شریعتی، سد تاج‌امیر نورآباد و سد کمندان  ازنا، ابرپروژه راه آهن، بیمارستان‌های خرم‌آباد، دورود و کوهدشت، ورزشگاه ۱۵ هزار نفری دهکده المپیک، ساخت ۷۲ پل که در اثر سیل تخریب شده بودند، لوله کشی ۱۲۵۰ کیلومتر و گازرسانی به مناطق کوهستانی سپیددشت و شول‌آباد و... نمونه‌هایی از این پروژه‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: اگر اقدامات دولت سیزدهم به‌خوبی تشریح و به آگاهی مردم برسد باعث امیدآفرینی و حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

دالوند در بخش دیگری از سخنان خود به نقش شهدا و رزمندگان در زمان انقلاب و جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت تاکنون به خوبی به نسل‌های آینده منتقل نشده و باید با برنامه‌ریزی مناسب‌تری نسبت به این مقوله مهم بپردازیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز