خبرگزاری کار ایران

ورود سامانه بارشی و کاهش دما از عصر فردا در گیلان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۴۳۹۶

مدیر کل هواشناسی گیلان گفت: بعد از چند روز هوای آفتابی وپایدار شرایط جوی گیلان از عصر روز جمعه ۱۵ دی ماه شمالی شده و دمای هوا تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد دادرس با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان گیلان قسمتی ابری و مه آلود است گفت: وزش باد گرم امروز و فردا در گیلان ادامه دارد و در برخی ساعات نیزشدت می‌گیرد.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به صدور هشدار زرد برای وزش باد شدید در گیلان افزود: با ورود سامانه سرد و بارشی از فردا شب در گیلان جریانات شمالی می‌شود و دمای هوا تا ۱۰ درجه در گیلان کاهش می‌یابد.

به گفته محمد دادرس، بارش باران رگباری در جلگه، بارش برف در مناطق کوهستانی و رعد و برق مهمترین پدیده جوی است که برای روز شنبه پیش بینی کرد.

وی افزود: دمای هوای شهر رشت در حال حاضر ۱۲ درجه سلسیوس است و امروز در گرم‌ترین ساعت تا ۱۸ درجه نیز خواهد رسید، رطوبت هوای این شهر ۱۰۰ درصد است.

مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به شرایط دریای خزراضافه کرد: دریای خزر امروز و فردا با ارتفاع موج حداکثر ۷۰ سانتی متر برای فعالیت‌های دریانوردی با احتیاط مناسب است.

محمد دادرس تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیلمان با صفر درجه سلسیوس سردترین و ازبرم سیاهکل با ۲۴ درجه سلسیوس گرم‌ترین مناطق گیلان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز