خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی مازندران:

بارش باران از امشب در مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۹۷

مدیر کل هواشناسی مازندران گفت: از امروز بارندگی همراه با وزش باد از سمت غرب استان آغاز و تا شب بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پیدا می کند.

سید محمدرضا رضوی در گفت و گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران اظهار داشت: با توجه به نفوذ و تقویت سامانه بارشی به استان ، از امروز  بارندگی همراه با وزش باد از سمت غرب استان آغاز و تا شب بتدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش پیدا می کند.

وی ادامه داد: روز های جمعه و شنبه بارش متناوب باران همراه با کاهش دما در استان ادامه دارد که بارش در ارتفاعات استان به صورت باران و برف خواهد بود.

مدیر کل هواشناسی مازندران با بیان اینکه شنبه شب و روز یک‏شنبه بارش ها  پراکنده  و از اواخر روز یکشنبه بتدریج با خروج این سامانه از میزان ناپایداری و ابرناکی در استان کاسته می شود، گفت: روز دوشنبه هفتم فروردین ماه آسمان استان آفتابی همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی شده است.

 رضوی خاطرنشان کرد: پیش بینی شده لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای بویژه جاده های کوهستانی به دلیل بارش باران و برف دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دریای خزر مواج پیش بینی شده است، ادامه داد: از فردا تا روز یک‏شنبه ، عبور سامانه بارشی از روی کشور، سبب بارندگی در اکثر استان‏های کشور خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز