خبرگزاری کار ایران

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران:

طبیعت مازندران در انتظار هوای نیمه ابری همراه با بارش پراکنده

asdasd
کد خبر : ۳۵۷۱۶۲

از فردا یکشنبه هشتم فروردین نیمه غربی استان ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران (باران برف در ارتفاعات) ، وزش باد و کاهش دما و برای نیمه شرقی نیز نیمه ابری تا ابری بویژه در ساعات بعد ازظهر و شب همراه با بارش پراکنده پیش بینی شده است.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری  اظهار داشت: بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، از امروز شنبه هفتم فرودین بتدریج هوای استان نیمه ابری می شود و در ساعات پایانی روز هم شاهد بارش های پراکنده و وزش باد در ارتفاعات خواهیم بود.
 
 وی افزود: از فردا یکشنبه هشتم فروردین نیمه غربی استان ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران (باران برف در ارتفاعات) ، وزش باد و کاهش دما  و برای نیمه شرقی نیز نیمه ابری تا ابری بویژه در ساعات بعد ازظهر و شب همراه با بارش پراکنده  پیش بینی کرده است.
 
رئیس گروه پیش بینی هواشناسی مازندران وضعیت هوای مازندران را برای روز دوشنبه نهم فروردین ابری و مه آلود همراه با کاهش نسبی دما و احتمال بارش خفیف باران و در اواخر وقت بارش باران و وزش باد  برای مناطق ساحلی و جلگه ای و در ارتفاعات صاف تا نیمه ابری در اواخر وقت افزایش ابر همراه با رگبار باران و وزش باد نسبتا شدید پیش بینی کرد.
 
اسدی وضعیت هوای استان را برای صبح روز سه شنبه دهم فروردین ماه نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی کرد.
 
وی وضعیت هوای استان روز چهار شنبه یازدهم فروردین نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد است.
 
اسدی وضعیت هوای مازندران را در روز دوازدهم فروردین نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده، از بعدازظهر بارش باران(بارش برف و باران در ارتفاعات)، وزش باد و کاهش نسبی دما عنوان کرد.
 
وی وضع هوای استان را درصبح روز جمعه ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران (بارش برف در ارتفاعات) وزش باد پیش بینی کرد.
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز