خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات انجمن ورزش های رزمی کرمانشاه ؛

سبک های رزمی در کرمانشاه ساماندهی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۳۸۷۳

رئیس هیات انجمن های ورزش های رزمی استان کرمانشاه با اشاره به ساماندهی سبک های رزمی کرمانشاه ، گفت : انجمن با ۱۴۰ سبک مختلف ورزشی رزمی یکی از پر مخاطب ترین ورزشهای استان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، غلامرضا طیبی در نشست خبری  با خبرنگاران استان، این هیات را یکی از پر مخاطب ترین ورزش های استان دانست و گفت: در حال حاضر از ۱۴۰ سبکی که در این رشته در سطح فدراسیون شناخته شده است ۲۰ سبک در استان فعال است  و ۲۰ سبک دیگر نیز کارها و بررسی های اولیه را برای فعال شدن پشت سر گذاشته است و در آینده نزدیک فعال خواهند شد.

وی تصریح کرد: به دلیل زیاد بودن سبک های مختلف در این رشته ما آنها را در ۵ گروه مختلف طبقه بندی کرده ایم که شامل کیک بوکسینگ ها، سبک های ترکیبی مانند MMA، سبک های ژاپنی مانند نینجا، سبک های کره‌ای مانند هاپکیدو و  موی تای است که هر کدام از این گروه ها سبک های مختلفی را در بر می‌گیرند.

طیبی با اشاره به ظرفیت های این رشته در استان کرمانشاه افزود : با توجه به پتانسیلی که در استان کرمانشاه در زمینه ورزشهای رزمی وجود دارد خوشبختانه شاهد رشد چشمگیر ورزش های رزمی در استان هستیم که طبق آمار تا پایان سال گذشته حدود   ۳ هزار و ۶۰۰  ورزشکار سازمان یافته در استان وجود داشت  و قطعا با توجه به عضوگیری های صورت گرفته هیات در سال‌جاری  این تعداد تا پایان سال به ۵ هزار نفر افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه فعالیت در شهرستان ها یکی از اولویت های هیات است گفت: خوشبختانه در تمامی شهرستانهای استان هیات انجمن های ورزشی فعال است بجز دو شهرستان که برنامه های برای فعالسازی این دو شهرستان نیز پیش بینی شده است.

رئیس هیات انجمن های ورزشی استان  تاکید کرد: استان کرمانشاه در سالیان گذشته و در حال حاضر نیز بعنوان قطب ورزش های رزمی کشور شناخته شده است و ما در سال‌جاری ۱۱ تیم از استان  در رده های سنی مختلف در بخش آقایان و بانوان و در سبک های مختلف را به مسابقات کشوری اعزام نموده ایم که ماحصل تلاش آنها کسب ۱۰۵ مدال طلا ، ۹۸ مدال نقره و ۱۱۹ مدال برنز بوده است که نشان از توانایی ورزشکاران کرمانشاهی در رشته های رزمی را دارد.

وی افزود: استان کرمانشاه در رده های تیمی نیز توانسته است در سال‌جاری  ۴ مقام نخست، ۳ مقام دوم و ۳ مقام سوم را نیز کسب کند که همین امر توجه فدراسیون را به کرمانشاه جذب کرده است که باعث شده است ما بتوانیم کلاس ها و کارگاه‌های داوری، مربیگری و استاژ را در استان کرمانشاه برگزار کنیم

وی در پایان اشاره‌ای هم به مقام های جهانی و بین المللی ورزشکاران رزمی کرمانشاه داشت و گفت: قهرمانان ما در میادین بین المللی نیز در سبک های چون کیک بوکسینگ و جوجیستو توانسته‌اند ۶ مقام جهانی، آسیایی بین المللی را کسب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز