خبرگزاری کار ایران

به‌مناسبت وفات حضرت ام‌البنین (س) انجام گرفت؛

ادای احترام مدیریت شهری به مادران فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شیراز

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۳۸۱

آیین تجلیل از همسران شهید و مادران فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شیراز به میزبانی شهرداری منطقه ۱۱ و به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س)؛ روز تکریم مادران و همسران شهدا برگزار شد.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز طی سخنانی در این آیین اظهار کرد: در مسیری که شما خانواده شهدا برای ما مسؤولین ترسیم کرده‌اید، گام بر می‌داریم.

سید ابراهیم حسینی تصریح کرد: شهدا همواره چراغ راه و الگوی ما در خدمت‌رسانی به مردم خواهند بود.  شهردار شیراز نیز با ادای احترام به همسران شهدا و مادران فرزندان شاهد شاغل در شهرداری شیراز اظهار کرد: همسران شهدا الگوهای استقامت هستند و جامعه ایثار شما را در باروری و تربیت فرزندان شهدا فراموش نمی‌کند. 

محمدحسن اسدی با تصریح بر تکریم مادران و همسران شهدا بیان کرد: باید ایثار و صبوری همسران و مادران شهدا را در جامعه نهادینه و ترویج دهیم.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین گریزی به اقدامات شهرداری شیراز به‌مناسبت دهه مبارکه فجر زد و بیان کرد: در ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی شاهد افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۵۰ هزار میلیارد تومان پروژه خواهیم بود که این حجم از فعالیت در طول ادوار شهرداری شیراز بی‌نظیر بوده و این با تلاش و همدلی صورت گرفته است. 

سردار ابراهیم‌ بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس نیز با تقدیر از تلاش‌های شهرداری شیراز در تکریم مقام شامخ مادران و همسران شهدا گفت: استمرار آیین‌های این چنینی اثرات خوبی در روحیه مادران و همسران شهدا و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه دارد.

علی فراشاییان  شهردار منطقه ۱۱ شیراز طی سخنانی با بزرگداشت جایگاه مادران و همسران شهدا گفت: جایگاه مادران و همسران شهدا، جایگاهی بالاست و ما به خود می‌بالیم که  میزبان این اسوه‌های شکیبایی و بردباری هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز