خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین:

احداث مجتمع پزشکان به کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر قزوین کمک می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۲۲۱۶

رئیس کمیسیون مالی شورای شهر قزوین گفت: برای رهایی از ترافیک هسته مرکزی شهر و برای رفع این مشکل و سهولت در تردد شهروندان ایجاد یک مجتمع پزشکان در شهر قزوین ضرورت دارد.

به گزارش ایلنا، ولی چگینی با اشاره به ضرورت احداث مجتمع پزشکان در شهر قزوین گفت: به سازمان سرمایه‌گذاری تاکید کرده‌ام که به دنبال احداث یک مجتمع پزشکان باشد چرا که بخش عمده مشکل ترافیک هسته مرکزی شهر قزوین به دلیل وجود پزشکان است که‌ در این محدوه مطب دارند و ارائه خدمت می‌کنند.

رئیس کمیسیون مالی، برنامه ریزی و سرمایه‌گذاری شورای شهر قزوین ادامه داد: ضرورت دارد تا در یک نقطه‌ای از شهر براساس مطالعات کارشناسی، تخصصی و ترافیکی درست که حداقل تا ۵۰ سال آینده از نظر ترافیکی و تامین پارکینگ آن مشکلی نداشته باشد مجتمع پزشکان احداث کنیم.

وی تصریح کرد: باید این مجتمع پزشکان در حوزه‌های تخصصی و فوق تخصصی و مراکز آزمایشگاهی، رادیولوژی، سونوگرافی و دیگر خدمات پزشکی در طبقات مختلف احداث شود تا هم مشکل ترافیک و هم دسترسی شهروندان و کسانی که از شهرها و روستاهای اطراف به پزشک مراجعه می‌کنند را بر طرف کند.

چگینی بیان کرد: اگر بتوانیم با یک کار مطالعاتی و دقیق در این حوزه سرمایه‌گذاری کنیم برای آینده شهر قدم مثبتی برداشته‌ایم و خدمت بزرگ و ماندگار برای شهروندان و هم استانی‌ها انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز