خبرگزاری کار ایران

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد خبر داد؛

پرداخت کمک‌هزینه درمان سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۹۲۲

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت کمک‌هزینه درمان به بیماران مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان خبر داد و گفت که این بنیاد ۱۸ هزار کمک‌هزینه در این راستا پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا، علی پزشکی افزود: تا پایان آذر ماه سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار و ۶۶ بیمار نیازمند مبتلا به سرطان و بیماری‌های سخت‌درمان در سراسر کشور کمک‌هزینه درمان پرداخت شده است.

مدیر سلامت بنیاد ۱۵ خرداد با تاکید بر حمایت از بیماران سخت‌درمان در تمامی استان‌های کشور گفت: استان‌های تهران، البرز، لرستان و مازندران بیشترین سهم را از این کمک‌هزینه‌ها داشته‌اند و در هر یک از این استان‌ها به ترتیب یک‌هزار و ۴۷۵، ۶۲۴، ۶۱۸ و ۶۰۳ فقره کمک‌هزینه درمان به مشمولان پرداخت شده است.

پزشکی تاکید کرد: حوزه سلامت یکی از ماموریت‌ها و محورهای سه‌گانه فعالیت‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است و تاکنون اقدامات و پویش‌های متفاوت و متنوعی از جمله غربالگری‌های ساختار قامتی، پوسیدگی دندان و تنبلی چشم برای کودکان و نوجوانان مناطق محروم، اجرای طرح مثبت حرکت ۱ و ۲ (اهدای تجهیزات توانبخشی به افراد دارای معلولیت)، مناسب‌سازی مسکن افراد دارای معلولیت، استعدادیابی ورزشی کودکان و نوجوانان مناطق کمتر برخوردار، تجهیز مراکز درمانی محلات محروم، حمایت از کاشت حلزون برای کودکان کم‌تر برخوردار ناشنوا و ارتقای امنیت تغذیه‌ای مادران باردار و شیرخواران با هدف تامین سلامت عمومی به ویژه در مناطق کمتر برخوردار کشور طراحی و عملیاتی شده است.

پزشکی در پایان تاکید کرد: کمک‌های بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به بیماران سخت‌درمان و مبتلا به سرطان افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز