خبرگزاری کار ایران

افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۱۶۱۱

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از هدفگذاری افزایش ۱۰۰ هکتاری فضای سبز تفرجگاه جنگلی آرپادره‌سی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز، سیامک آسیایی صبح امروز در جریان بازدید از پروژه‌های فضای سبز سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز با اعلام این خبر، گفت: برابر برنامه‌ریزی‌های توسعه‌ای انجام یافته در حوزه فضای سبز تبریز برای توسعه ۶۰۰ هکتاری فضای سبز در سالجاری، مجموعه ۱۰۰ هکتاری تفرجگاه آرپادره‌سی به عنوان ظرفیت و بستر مناسب کاشت و توسعه در دستور کار این حوزه قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه تا کنون حدود ۴۶ هکتار از این مجموعه طی عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی مناسب تحت کشت انواع گونه‌های گیاهی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر و همزمان با اجرای این طرح، ۴۰ هزار متر در این محدوده تراس‌بندی انجام گرفته و تعداد ۳۳ هزار و ۵۰۰ چاله نیز حفر و بسترسازی لازم در این زمینه صورت گرفته است.

آسیایی همچنین از پیش‌بینی کاشت ۳۵ هزار اصله از گونه‌های درختی در این مجموعه خبر داد که تا کنون ۲۸ هزار و ۳۵۰ اصله از این گونه‌ها در این محدوده کاشته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز