خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بارش برف در محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۸۲۸

رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به بارش برف در گردنه زمزیران و مایین بولاق در محورهای مواصلاتی سردشت و تکاب گفت: رانندگان برای تردد در این محورها زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

ایرج دست نشان در گفت و‌گو با خبرنگار ایلنا، بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۰ راهدار با استفاده از  ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین و سبک اقدام به برف روبی در ۴۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان کرده‌اند.

دست نشان افزود: راهداران در این  عملیات برفروبی ۵۵ تن شن و ماسه استفاده کرده و مانع از انسداد و لیز خوردن خودروها در محورهای مواصلاتی برف گیر استان شده‌اند.

وی با توجه به اهمیت ایمنی سفر خاطر نشان کرد:به دلیل تداوم بارش در محورهای مختلف  مواصلاتی استان شهروندان از تردد غیر ضردری در مسیرهای برف گیر خودداری کرده و در صورت لزوم حتما زنجیر چرخ همراه داشته و از سالم بودن تجهیزات خودرو از جمله مه شکن، برف پاک کن و سیستم گرمایشی اطمینان حاصل کنند.

وی افزود: هم اکنون بارش برف در گردنه زمزیران و مایین بولاق سردشت و تکاب آغاز شده و رانندگان برای تردد در این مسیر باید زنجیر چرخ همراه داشته باشند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تصریح کرد: رانندگان و مسافران قبل از سفر با شماره ۱۴۱تماس حاصل کرده و از وضعیت جوی راه ها مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز