خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا، مطرح شد؛

تمامی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی باز و تردد در جریان است

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۱۵۱

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از باز بودن تمامی راه های مواصلاتی استان خبر داد و گفت: تردد در تمامی محورهای در جریان است.

پیمان آرامون در گفت و گو با ایلنا، با اشاره به بارش برف در محور خوی_چالدران محدوده راهدارخانه قوردیک و بارش باران و برفاب در محور ارومیه_سلماس_خوی گفت: تردد در تمامی محورهای ارتباطی استان برقرار است.

وی از آمادگی کامل این اداره کل برای روز های زمستانی خبر داد و گفت: تمهیدات و پیش بینی ها لازم از مدت ها قبل برای بارش ها و برفروبی و نمک پاشی محورهای مواصلاتی استان انجام گرفته است.

آرامون از ذخیره سازی ماسه و نمک در ۱۹ انبار برای راهداری زمستانی در استان خبر داد و گفت:۸۴۸ نیروی انسانی با ۶۸ پایگاه راهداری ثابت سیار و استیجاری و ۶۸ اکیپ مستقر در محورهای مواصلاتی  برای راهداری زمستانی امسال در آمادگی کامل هستند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی  گفت: سامانه ۱۴۱ آماده پاسخگویی به سوالات مردمی در خصوص وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی آذربایجان غربی است لذا مسافرین قبل از سفر برای آگاهی از وضعیت جوی  و ترافیکی جاده ها با این سامانه تماس حاصل کنند.

وی در خاتمه به مسافرین توصیه کرد: در فصول سرد قبل از اقدام به سفرهای جاده ای از ایمنی خودرو و به همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل ایمنی اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز