خبرگزاری کار ایران

نماینده شیراز و زرقان در مجلس:

توسعه خطوط اتوبوس و مترو در دستور کار شهرداری شیراز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۰۳۴۴

نماینده شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس گفت: شهرداری توسعه خطوط اتوبوس و مترو را در دستور کار قرار دهد.

به گزارش ایلنا، علیرضا پاک‌فطرت در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از پروژه‌های حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری شیراز، اظهار کرد: در مجلس شورای اسلامی، شهرداری شیراز مجموعه‌ای سربلند است و درحالی‌که اکثریت شهرها با آلودگی هوا مواجه هستند که بعضی اوقات این ‌آلودگی در حد خطرناک است که منجر به تعطیلی مدارس می‌شود، اما شیراز هوای بسیار خوبی دارد و دلیل آن تلاش مدیریت شهری برای حفظ این هوا است. 

وی افزود: حفظ و احیای فضای سبز ارتفاعات شیراز اقدام بسیار شاخصی بود که این کلان‌شهر سبز بماند و با آلودگی هوا مواجه نباشد. 

این نماینده مجلس با اشاره به کاهش ۶۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در آبان ماه سال جاری در مقایسه با آبان سال گذشته در شیراز، از حوزه حمل‌ونقل و ترافیک شهری تقدیر کرد و گفت: ثواب این نوضوه به شورای اسلامی شهر. شهرداری و فراجا است.

پاک‌فطرت تأکید کرد: باید فرهنگ رانندگی را بیشتر رعایت کنیم.

وی گفت: شهرداری توسعه خطوط اتوبوس و مترو را در دستور کار قرار دهد و تراموا را در شیراز به‌عنوان نخستین کلان‌شهر کشور اجرا کند.

نماینده شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس با تأکید بر اهمیت حوزه حمل‌ونقل تصریح کرد: حمل‌ونقل مهم بوده و اقتصاد، فرهنگ و سلامت روحی و روانی یک شهر را شکوفا می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز