خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان:

توزیع شیر رایگان پس از ۶ سال وقفه از تالش آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۹۴۷

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: توزیع شیر رایگان در مدارس ابتدایی گیلان پس از ۶ سال وقفه در یکی از مدارس بخش اسالم تالش آغاز شد.

به گزارش ایلنا از رشت، محمد حسین رمضانی ظهر دوشنبه در گفت وگو با رسانه‌ها اظهار کرد: در راستای حمایت از تغذیه مناسب دانش آموزان شیر رایگان در مدارس گیلان توزیع می‌شود.

وی هدف از این کار را تقویت سلامت جسمی و ذهنی دانش‌آموزان عنوان کرد و افزود: در مرحله نخست ۲۰۰ هزار پاکت شیر بین دانش آموزان ابتدایی مناطق روستایی و عشایری شامل در هر ماه توزیع می‌شود.

رمضانی از آغاز شیر رایگان در دبستان دخترانه شهید قلی ارشادی لمر بخش اسالم تالش پس از ۶ سال وقفه خبر داد و اضافه کرد: تغذیه مناسب دانش آموزان از دغدغه‌ی اصلی آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه توزیع شیر سبب ایجاد فرهنگ تغذیه مناسب دانش آموزان می‌شود، ادامه داد: با برنامه ریزی هایی که انجام گرفته امکان توزیع رایگان شیر در دو نوبت فعلاً در مدارس ابتدایی روستایی و عشایری گیلان فراهم شده است.

رمضانی ادامه داد: با تفاهم نامه‌ای که با تولید کننده و دانشگاه علوم پزشکی گیلان منعقد کرده‌ایم کنترل و تأیید سلامت و کیفیت شیر مصرفی در مدارس بر عهده دانشگاه علوم پزشکی گیلان است و از این جهت جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز