خبرگزاری کار ایران

پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت اردبیل منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۸۶۷

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل با اعلام خبر انتشار پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت از برگزاری این سمینار در 5 دی ماه خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسن محمدی ادیب ضمن اعلام انتشار پوستر نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت، گفت: این سمینار 5 دی ماه 1402 در محل دانشگاه محقق اردبیلی و با حضور میهمانان خارجی و داخلی برگزار می‌شود. 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: آب‌های گرم معدنی استان اردبیل محوریت اصلی نخستین سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت است و برگزاری این سمینار می‌تواند به رونق گردشگری سلامت در استان و کشور منجر شود. 

وی تاکید کرد: در این سمینار شرکت‌کنندگان خارجی و داخلی به ارائه آخرین مطالعات و یافته‌های خود درمورد گردشگری سلامت و آب‌های گرم معدنی خواهند پرداخت و تلاش می‌کنیم با حضور خبرنگاران و تورگردانان بین‌المللی ظرفیت‌های استان را نیز معرفی کنیم. 

محمدی ادیب ادامه داد: سمینار بین‌المللی گردشگری سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، دانشگاه محقق اردبیلی، شرکت آب منطقه‌ای و سایر نهادهای مرتبط از جمله فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری سلامت و آب‌های درمانی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نسرین آذرکیش
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز