خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفای استان:

16 شهر قزوین دارای پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۸۶۶۰

مدیرعامل آبفای استان قزوین گفت: هم اکنون ۱۶ شهر دارای پروژه‌های نیمه تمام فاضلاب هستند که از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند.

به گزارش ایلنا، مصطفی رشیدی، رئیس امور نظارت بر برنامه بودجه، سازمان برنامه بودجه کشور و علیرضا خرمی، معاون رصد و نظارت راهبردی بر اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه نظارت بر برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه  مسئولین استانی از تصفیه خانه فاضلاب شهر قزوین بازدید کرده و از نزدیک در جریان روند امور این تصفیه خانه و سایر تصفیه‌خانه‌های شهرهای استان قرار گرفت.

سعید وکیلی در این دیدار بازدید گفت: مجموعه شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه آب عملکرد مثبتی ارائه داده و در شاخص‌ها در سطح کشور پیشرو هستیم و زمان آن است که در حوزه فاضلاب نیز ارتقای قابل توجهی در استان به وجود بیاوریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان قزوین با اشاره به اهمیت بالای حفظ محیط زیست استان، وعده داد تا پیگیر تخصیص اعتبارهای ویژه‌ای برای مساله انتقال و تصفیه فاضلاب‌های خانگی استان شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین هم در جریان این بازدید گفت: تعدادی از پروژه‌های فاضلاب استان پیشرفت بالای ۵۰  درصد دارند.

داراب بیرنوندی ادامه داد: در صورت تخصیص بودجه لازم و تکمیل این تصفیه خانه‌ها، این پتانسیل وجود دارد که  بیش از ۹۰ درصد جمعیت شهری استان تحت پوشش خدمات مربوط به فاضلاب قرار  گیرند که در سطح کشور بی‌نظیر خواهد بود.

وی اظهار کرد: به دنبال جذب سرمایه بخش صنعت استان برای سرمایه گذاری در امور فاضلاب و استفاده از پساب برای تولیدات صنعتی هستیم تا علاوه بر حفظ محیط زیست به چرخه صنعتی و توسعه استان کمک کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز