خبرگزاری کار ایران

در دیدار نماینده قزوین با وزیر صمت:

وزیر صمت برای رفع مشکلات تولی‌پرس قزوین دستور ویژه صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۹۴۷۷

در دیدار رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین با وزیر صمت ضمن مطرح شدن مشکلات حوزه صنعت استان، وزیر صمت رفع موانع و مشکلات تولی پرس دستور ویژه صادر کرد.

به گزارش ایلنا، فاطمه محمدبیگی، رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در دیدار با عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیر موضوعات مختلف ملی و استانی شد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در این دیدار، موضوعات مختلفی ازجمله مشکلات کارگران کارخانجات تولی پرس و بسته بندی البرز، تسریع در واردات خودرو و لزوم کنترل قیمت‌های لوازم خانگی، تسریع در واگذاری خودروی مادران براساس قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده، پیگیری و رفع موانع پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ به صنایع و سرمایه‌گذاران استان قزوین، رفع مشکلات زیرساختی صنایع از جمله تأمین برق، آب و انرژی و لزوم برگزاری نمایشگاه صنعت ایران در سوریه و سایر کشورها را پیگیر شد.

وزیر صمت هم با تاکید بر پیگیری مشکلات مطرح شده، از بررسی و پیگیری ویژه در این خصوص خبر داد.

رفع موانع و مشکلات تولی پرس و همچنین درباره الزام به اجرای قانون جوانی جمعیت و حمایت از خانواده در حوزه اهدای خودروی مادران و رفع مقررات زائد و موانع واگذاری خودروی مادران از دستوراتی بود که وزیر صمت صادر کرد.

همچنین در پی دعوت نماینده استان از وزیر صمت جهت سفر به استان قزوین، مقرر شد این مسئول بزودی برای پیگیری معضلات صنایع و کارگران به استان قزوین سفر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز