خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبرداد؛

مرز «تیله کوه » سرپل ذهاب در آستانه بازگشایی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۷۳۲۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: امیدواریم بزودی و در کوتاهترین زمان ممکن شاهد بازگشایی بازارچه مرزی تیله کوه باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، علی شعبانی در حاشیه بازدید از بازارچه مرزی تیله کوه در شهرستان سرپل ذهاب، با اشاره به نقشی که مرزها می توانند در رونق اقتصادی استان داشته باشند، عنوان کرد: تصمیم مدیریت ارشد استان بازگشایی و فعال کردن تمام معابر مرزی استان است.

وی افزود: استفاده بهینه از ظرفیت مرز هم می‌تواند به بهبود وضعیت اقتصادی مرزنشینان استان کمک کند و هم اقتصاد استان را به حرکت درآورد.

شعبانی با اشاره به ظرفیت های بازارچه مرزی تیله کوه، عنوان کرد: این بازارچه مرزی متاسفانه در سنوات اخیر دچار فراز و نشیب های بسیاری شد و امروز با وجود امکانات خوبی که دارد، به دلیل برخی ناهماهنگی ها تعطیل است، اما تصمیمات خوبی برای فعال شدن این بازارچه گرفته شده و استاندار کرمانشاه هم تاکید ویژه ای بر فعال کردن مجدد آن دارند.

معاون استانداری کرمانشاه افزود: با مجموعه اقدامات صورت گرفته امیدواریم بازارچه مرزی تیله کوه بزودی و در کوتاهترین زمان ممکن بازگشایی شود تا مردم مرزنشین سرپل ذهاب از این امکان خوب بهره لازم را ببرند.

بازارچه مرزی تیله کوه با اقلیم کردستان عراق هم مرز است. این بازارچه مرزی سالهای ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ فعال بود، اما بنابه دلایلی بسته شد و طی این سالها هم علیرغم پیگیری و وعده های بسیار، هنوز بازگشایی نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز