خبرگزاری کار ایران

در میان استقبال باشکوه مردم؛

رایحه دل انگیز شهید گمنام در زرین دشت پیچید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۹۱

یکی از مسافران کاروان اهالی بهشت، از روز گذشته به زرین دشت رسید و تا ظهر امروز ۲۱ آذر میهمان این شهرستان جنوبی استان فارس است تا به این شهرستان عطر و بوی شهادت ببخشید.

به گزارش ایلنا، از دیروز دوشنبه ۲۰ آذرماه و همزمان با دهه فاطمیه (س)‌،‌ پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس  با حضور در شهرستان زرین دشت ابتدا در روستاهای خسویه، زیراب، چاه سبز و گلوگاه وداع و تشییع شد و پس از آن و همزمان با نماز مغرب و عشا در میان استقبال باشکوه مردم این شهرستان وارد حسینیه ارشاد حاجی آباد مرکز شهرستان زرین دشت شد. 

مردم ولایتمدار، خانواده های معظم شهداء و دانش آموزان در حسینیه ارشاد حاجی آباد گردهم آمدند تا میزبان کاروان اهالی بهشت باشند. 

اشک‌های جاری حاضرین در این مراسم، نشان از شوق و تعلق خاطر مردم این شهرستان ۸۰ هزار نفری در جنوب شرق فارس به ساحت مقدس شهدا و به خصوص شهدای گمنام بود.

امروز  سه شنبه ۲۱ آذر مردم بخش ایزدخواست شهرستان زرین دشت نیز در ابتدا باتجمع در روستای درهشور و پس از آن در شهرپیر مرکز این بخش گرد هم می آیند تا برای میزبانی از مسافر کاروان بهشت سنگ تمام بگذارند و پس از آن مردم ولایتمدار روستای دهنو از توابع بخش مرکزی شهرستان زرین دشت  میزبان این شهید عزیز است و پس از وداع مردم این روستا پیکر پاک این شهید خوشنام رهسپار شهر ۲۰ هزار نفری دبیران شهرستان زرین دشت می شود تا بر دستان مردم این شهر تشییع و پس از پایان ساعت ۱۲ به سمت شهرستان خفر حرکت کند.   

رایحه دل انگیز شهید گمنام در زرین دشت پیچید

در این مراسم سراسر معنوی امام جمعه زرین دشت در  گفت: مراقب باشید وقتی با شهید عکس یادگاری می گیرید بر عکس منش شهید رفتار نکنید. 

حجت الاسلام غلامرضا دروندپور، ضمن قدردانی از حضور باشکوه مردم زرین دشت در مراسم تشییع و وداع با این شهید خوشنام بیان کرد: باید دست شما مردم عزیز زرین دشت را بوسید و خدا قوت گفت که برای این شهید عزیز مادری، پدری ، برادری و خواهری کردید تا در این شهر غریب نماند.

وی افزود: این شهدا رفتند تا ما بمانیم پس روا نیست که با رفتارهایمان پا به روی خون عزیزانی بگذاریم  که جان دادند تا ما قد بکشیم و روی پای با ایستیم. 

امام جمعه زرین دشت تاکید کرد: شهید حرمت دارد و قطعاً در قیامت ناظر به اعمال ماست ، پس خدا نکند که شرمنده شهدا باشیم. 

رایحه دل انگیز شهید گمنام در زرین دشت پیچید

در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت هم در گفتگو با ایلنا اظهار کرد:مردم بزرگ، عزیز و باغیرت شهرستان زرین دشت با حضور گسترده، وحدت‌بخش، امیدآفرین و غیرقابل توصیف خود در اجتماعات باشکوه استقبال از شهید گمنامِ خوشنام،  عظمت و اقتدار بی‌نظیر خود را به منصه ظهور رساندند.

سرهنگ پاسدار عبدالله مستقیمی ضمن قدردانی از مشارکت کم‌نظیر مردم این شهرستان در مراسم تشییع شهدای گمنام این شهرستان تاکید کرد: مردم شهرستان زرین دشت همواره ثابت کرده اند که پای نظام و آرمان های شهدای عزیز استوار  و تاثت قدم هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز