خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی استان خبرداد؛

سارقین مسلح برنج در بخش کامفیروز روانه زندان شدند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۸۰۰

رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارقین برنج در بخش کامفیروز شهرستان مرودشت خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کاووس حبیبی اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت برنج در حوزه استحفاظی کامفیروز مرودشت و همچنین سرقت یک دستگاه وانت نیسان، بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آعاز و موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی در این خصوص 2 نفر از سارقین حرفه‌ای را شناسایی و آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: در بازرسی از منزل سارقین 14 کیسه برنج 30 کیلویی، موتور آبکشی و مقادیری اموال مسروقه دیگر نیز کشف شد.

حبیبی با بیان اینکه یکی از متهمین محکومیت 28 سال حبس در پرونده خود داشته که متواری بوده است، گفت: سارقین در بازجویی اولیه به سرقت خودرو نیسان اعتراف و با هماهنگی قضایی، خودرو در یکی از روستاهای درودزن نیز کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهمین پس از اعتراف به 2 فقره سرقت برنج برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، از شهروندان درخواست کرد جهت پیشگیری از سرقت منزل، به حفاظت فیزیکی منازل خود توجه ویژه داشته و هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز