خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

آیین افتتاح پروژه‌های شهرداری خاکعلی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۶۳۷۱

در سفر استاندار به بخش بشاریات شهرستان آبیک پروژه‌های ورزشی با اعتبار 32 میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، استاندار قزوین روز یکشنبه در سفر به بخش بشاریات آبیک چند طرح عمرانی و ورزشی و فرهنگی شهرداری خاکعلی را افتتاح کرد.

در مراسمی با حضور محمد مهدی اعلایی استاندار، سعید وکیلی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، اسماعیلی مدیرکل امور شهری استانداری، مددخانی فرماندار آبیک، موسوی بخشدار ، فاطمیان امام جمعه خاکعلی و اکبری شهردار  ۱۱ پروژه عمرانی و فرهنگی، خدماتی و مدیریت شهری در خاکعلی افتتاح شد.

این پروژه ها شامل احداث سردرب ورودی شهر خاکعلی، بهسازی بلوار شهید فتاحی، بازسازی و اصلاح هندسی میادین اصلی شهر خاکعلی، خط،کشی خیابان ها و بلوارهای اصلی شهر‌ احداث نخستین بوساتان سلامت،  اجرای سیستم کنترل نظارتی و پایش تصویری با ۱۷ دوربین نظارتی و هشت دوربین پلاک خوان و تجهیز ناوگان موتوری شهر خاکعلی‌ است.

برای اجرای این طرحها بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان توسط،شهرداری خاکعلی هزینه شده است‌.

همچنین با مشارکت شرکت کشاورزی و دامپروری مگسال وابسته به بنیاد مستضعفان در راستای مسئولیتهای اجتماعی چند پروژه دیگر افتتاح شد.

مجموعه ورزشی چمن مصنوعی فوتبال، خرید یک دستگاه خودروی حمل میت، یک دستگاه خودروی اتش نشانی و یک دستگاه خودروی سمند برای نیروی انتظامی بیش از ۱۵ میلیارد تومان تئوسط شرکت مگسال هزینه شده است.

همچنین مبلغ هشت میلیارد تومان برای ساخت مدرسه ابتدایی شهید اصغریان با کمک شرکت مگسال پرداخت شده است.

برای افتتاح طرح‌های یادشده در مجموع ۳۲ میلیارد تومان توسط، شهرداری خاکعلی و مشارکت شرکت مگسال هزینه شده است‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز