خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی قزوین:

شیر خشک یارانه‌ای در قزوین بزودی به دست مصرف کنندگان واقعی می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۶۵۸

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین گفت: طرح ساماندهی شیرخشک درحال پیگیری است و بزودی، شیرخشک یارانه‌ای به دست مصرف کنندگان واقعی می‌رسد.

به گزارش ایلنا، اولین نشست قرارگاه شیرخشک استان قزوین در سال جاری برگزار شد.

مریم نورخیز‌محجوب در این نشست گفت: بازرسی‌های لازم از شرکت تولید کننده شیر خشک در استان با حضور دادستانی و سازمان‌های مربوطه انجام شد و مشکلات خط تولید، بررسی و گزارش‌های لازم به منظور بررسی بیشتر، به سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت ارسال شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی قزوین ادامه داد: با تأکید بر نظارت‌های معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قزوین از آبان ماه امسال گفت: پس از دریافت ابلاغیه از سازمان غذا و دارو و عملیاتی شدن ثبت فرآورده شیر خشک در سامانه «تی تک»، بازرسی از شرکت‌های پخش و داروخانه‌های استان، به‌صورت مستمر در حال انجام است.

این مسئول اظهار کرد: در گام بعدی، کارشناسان معاونت غذا و دارو، در شرکت تولیدکننده شیرخشک استان حضور می‌یابند و به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی بر روند تولید و توزیع، نظارت لازم را خواهند داشت.

نورخیز محجوب خاطرنشان کرد: شهروندان (جامعه هدف این طرح)، باید هنگام حضور در داروخانه، شناسنامه یا شماره ملی نوزاد را برای ثبت در سامانه «تی تک»، همراه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز