خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره صمت سبزوار خبر داد؛

ارجاع پرونده ۵۵۲ واحد صنفی متخلف سبزوار به تعزیرات حکومتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۳۵۶۹

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: پرونده ۵۵۲ واحد صنفی متخلف این شهرستان با اجرای ویژه نظارت بر بازار به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین شریعتمدار تهرانی در نشست تنظیم بازار سبزوار اظهار کرد: این واحدهای متخلف در بازرسی های مشترک اداره صمت با اتاق اصناف طی ماه‌های گذشته شناسایی شده‌اند.

وی افزود: از ابتدای سال تاکنون ۹ هزارو ۸۵۱ مورد بازدید از واحدهای صنفی سبزوار انجام گرفته که منجر به تشکیل پرونده برای ۵۵۲ واحد صنفی متخلف به ارزش ۲۴۳ میلیارد و ۷۳۰ میلیون ریال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: بیشترین این تخلفات قاچاق کالا، احتکار و نیز گران‌فروشی مربوط به واحدهای صنفی مختلف از جمله بهداشتی و آرایشی، عرضه فرآورده‌های غذایی، پروتئینی و لبنیاتی بوده است.

شریعتمدار تهرانی افزود: واحد بازرسی و نظارت این اداره به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولید و توزیع نهاده‌های دامی نظارت داشته و با تخلفات برخورد می‌کند.

وی ادامه داد: سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز