خبرگزاری کار ایران

تحولی عظیم در بخش درمان سرطان بدون جراحی؛

دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان برای نخستین بار در البرز استقرار یافت.

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۱۲۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با اشاره به اینکه برای اولین بار در کشور، دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان بدون نیاز به جراحی در البرز استقرار یافت، گفت: هزینه درمان با این دستگاه در خارج از کشور بسیار زیاد است ولی در البرز با تعرفه دولتی خواهد بود.

به گزارش ایلنا از البرز، شهرام صیادی با اعلام استقرار نخستین دستگاه فوق پیشرفته درمان سرطان در استان البرز، اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه فوق پیشرفته گامانایف برای درمان انواع سرطان در مرکز درمان سرطان بیمارستان امام علی (ع) البرز استقرار یافت. 

صیادی افزود: این مرکز با اعتباری در حدود  90 میلیارد تومان با همکاری بخش خصوصی و دانشگاه ساخته شده است و تا به این لحظه دو دستگاه شتاب دهنده و دستگاه گامانایف در مرکز درمان سرطان استان استقرار یافته است و به زودی با مستقر شدن نیروی انسانی این مرکز فعالیت خود را آغاز می‌کند. 

وی خاطر نشان کرد: دستگاه گامانایف با استفاده از پرتو گاما بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش می‌تواند انواع سرطان‌ها را درمان کند. 

رئیس دانشگاه تصریح کرد: هزینه درمان این روش در خارج از کشور ده‌ها برابر است ولی این مرکز با تعرفه دولتی فعالیت خواهد کرد. این دستگاه تحولی عظیم در بخش سلامت استان البرز و کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز