خبرگزاری کار ایران

مهار آتش انبار مصالح ساختمانی توسط آتش نشانان ارومیه

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۵۱۱

جلوگیری از سرایت آتش به منازل مسکونی و سایر مغازه‌ها

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ارومیه اعلام کرد: آتش‌سوزی فروشگاه مصالح ساختمانی در خیابان فرهنگ ارومیه با حضور به موقع آتش‌نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش ایلنا، حسین سرباز رشید بیان کرد: با مشاهده زبانه‌های آتش و دود در مقابل یک فروشگاه مصالح ساختمانی، بلافاصله موضوع به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با هماهنگی ستاد فرماندهی آتش‌نشانی، سریعاً آتش‌نشانان ایستگاه ۲ به محل حادثه واقع در بلوار ساوالان، اول خیابان فرهنگ اعزام شد.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان هنگامی که به محل حادثه رسیدند، دود و آتش زیادی به آسمان زبانه می‌کشید و شعله‌های آتش هر لحظه در حال سرایت به داخل مغازه و همچنین منزل مسکونی بود.

سرباز رشید افزود: آتش‌نشانان پس از قطع برق و گاز و ایمن‌سازی، به دو گروه تقسیم و گروه اول ساکنین محبوس مانده در منزل مسکونی را پس از باز کردن درب منزل و ایمن سازی مسیر به بیرون و منطقه امن منتقل کرده و همزمان گروه دوم با استفاده از تجهیزات انفرادی و کشیدن دو رشته هوز آتش‌نشانی از دو جهت اقدام به مهار شعله‌های آتش کرده و آتش را قبل از سرایت خاموش کردند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای عملیاتی پس از خاموش کردن کامل آتش‌سوزی و همچنین انجام لکه‌گیری و جداسازی اجناس سوخته و اطمینان از عدم برگشت شعله به عملیات خود پایان دادند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز