خبرگزاری کار ایران

با تلاش نیرو‌های امدادی و مردمی؛

آتش سوزی در جنگل‌های درفک مهار شد / آتش بی دقتی مسافران تن جنگل‌های درفک را سوزاند

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۱۴۲۰

آتش سوزی ۶ هکتار از جنگل‌های چیچال بخش خورگام شهرستان رودبار با تلاش نیرو‌های امدادی و مردمی خاموش شد.

به گزارش ایلنا از رودبار، سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان گفت: آتش سوزی در ۶ هکتار ازعرصه‌های جنگلی چیچال بخش خورگام رودبار که از عصر دیروز آغاز شده بود با تلاش نیرو‌های امدادی و مردمی مهار شد.

محمد رضا حق بین با اشاره به سرایت آتش به مناطق روستایی کیش لاوار و هزار میش شهرستان رودبار افزود: آتش با تلاش ۴۵ نفر از نیرو‌های منابع طبیعی، محیط زیست، هلال احمر، بسیج و مردم ساعت سه بامداد امروز مهار شد.

وی با بیان اینکه این آتش سوزی در مناطق سخت گذر کوه درفک رخ داده اضافه کرد: باقیمانده آتش پراکنده و جزئی که در برخی تنه‌های درختان سوخته وجود دارد که با تلاش نیرو‌های امداد و مردمی به زودی کامل خاموش می‌شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین تصریح کرد: میزان خسارت به جنگل‌های درفک در دست بررسی است.

سید مازیار رضوی سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان هم امروز علت آتش سوزی عرصه‌های جنگلی چیچال بخش خورگام رودبار را ورزش باد گرم و روشن کردن آتش از سوی مسافران و گردشگران در عرصه‌های جنگلی این منطقه اعلام کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز