خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبرداد؛

برف‌روبی و نمک‌پاشی ۵۰۰ کیلومتر باند از محورهای کوهستانی استان همدان

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۷۷

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان همدان از اجرای ۵۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی و نمک‌پاشی در محورهای کوهستانی استان همدان خبر داد.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی گفت: بارش باران از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۹ آبان در اکثر محورهای استان همدان آغاز شد و طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا اواخر روز سه شنبه این موج بارشی همچنان در استان همدان فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: نیروهای راهداری با برنامه ریزی‌های قبلی توسط ۵۰ اکیپ در محورهای کوهستانی و راهدارخانه‌های سطح استان مستقر شدند تا با ارائه خدمات مطلوب در خدمت هم استانی‌ها و هموطنان عزیز باشند.

وی تصریح کرد: از شروع موج بارشی در استان ۵۰۰ کیلومتر باند برف‌روبی و نمک پاشی در سطح محورهای کوهستانی استان همدان انجام شده است که شامل: گردنه اسدآباد، گردنه همه کسی،محور گنجنامه- تویسرکان- محور همدان-بیجار گردنه سوباشی و گردنه دولایی شهرستان تویسرکان است و عملیات برف‌روبی و نمک‌پاشی نیز همچنان در سطح راه‌های کوهستانی استان در حال اجرا است.

آهکی با تاکید بر مجهز بودن خودرو مسافران به تجهیزات زمستانی گفت: از همه هموطنان و هم استانی‌های گرامی خواهشمندیم چنانچه قصد تردد در محورهای کوهستانی استان همدان را دارند حتما خودرو خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کنند و از پربودن باک بنزین،سالم بودن سیستم برف باکن ،به همراه داشتن لباس گرم و... اطمینان داشته باشند.

وی در پایان گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای راهداری همه محورهای استان باز و تردد به صورت عادی در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز