خبرگزاری کار ایران

سرپرست معاونت عملیات آتش نشانی قزوین:

لغزندگی جاده در اتوبان قزوین به تهران حادثه آفرید

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۴۳

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌نشان قزوین شب گذشته در دو حادثه همزمان در اتوبان قزوین به زنجان سه مصدوم محبوس شده در خودورها را نجات داده و به عوامل اورژانس تحویل دادند.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا ململی گفت: شب گذشته، وقوع حادثه واژگونی خودروی سواری در لاین جنوبی آزاد راه قزوین به‌ سمت تهران در کیلومتر یک، بعد از دانشگاه آزاد اسلامی به مرکز سامانه 125 آتش نشانی قزوین اطلاع داده شد.

سرپرست معاونت عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین افزود: بلافاصله ستاد فرماندهی این سازمان، آتش‌نشانان خود را از ایستگاه‌های 4 مینودر و 5 پونک را به‌ همراه افسر کشیک وقت به محل حادثه اعزام کرد.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان در ابتدای ورود با مشاهده سرنشین خودرو که در داخل خودرو محبوس شده بود با استفاده از ست هیدرولیک اقدام به رهاسازی مصدوم خودروی واژگون شده کردند و خودروی واژگون شده را به‌وسیله جرثقیل به و حاشیه اتوبان انتقال داده و نسبت به ایمن‌سازی محل اقدام کردند.

این مسئول تصریح‌ کرد: هم‌زمان با این حادثه، به‌علت بارندگی، خودروی سواری سمند نیز با گاردریل برخورد کرده بود که دو نفر از سرنشینان آن خودرو توسط آتش‌نشانان رهاسازی شده و به عوامل اورژانس حاضر در محل حادثه جهت انتقال به مراکز درمانی تحویل داده شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز