خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان خبر داد؛

۲۶۰ کیلومتر برف‌روبی در محورهای کرمانشاه/ همه مسیرها در استان باز است

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۰۲۳۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به وقوع نزدیک به ۱۲ ساعت بارش برف در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، از انجام ۲۶۰ کیلومتر برف روبی در این مدت خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، فریبرز کرمی با اشاره به تداوم بارش برف و باران در محورهای استان طی ۲۴ ساعت گذشته، گفت: نزدیک به ۱۲ ساعت بارش برف در مجموع محورها داشتیم که عمدتا در منطقه اورامانات و همچنین صحنه، کنگاور و سنقر رخ داد.

وی از انجام ۲۶۰ کیلومتر برف روبی در محورهای استان خبر داد و عنوان کرد: در حال حاضر تمام محورهای اصلی و فرعی استان (به جز گردنه تته که بسیاری از ماه‌های فصل سرد مسدود است)، باز و تردد برقرار است.

مدیرکل راهداری و حمل  نقل جاده‌ای استان کرمانشاه افزود: در حال حاضر بارش برف و باران در گردنه "خسرو آباد" در محدوده شهرستان اسلام آباد غرب متمرکز است.

کرمی با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ تن شن و نمک در محورهای استان کرمانشاه مصرف شده، عنوان کرد: ۷۸ نفر نیر و ۵۶ دستگاه ماشین آلات نیز پای کار بودند.

به گفته این مسئول، ۵۷ مرتبه ریزش برداری نیز محورهای مختلف طی ۲۴ ساعت گذشته انجام شده است.

وی از آماده‌باش کامل نیروها و تجهیزات راهداری تا پایان فصل بارندگی یاد کرد و ادامه داد: تمام راهدارخانه‌ها در محورهای مختلف استان آماده هستند و دپو کافی شن و نمک نیز در نقاط مختلف و خصوصا برفگیر داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز