خبرگزاری کار ایران

شهردار فردیس:

عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره اهری فردیس به زودی کلید می‌خورد

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۹۷۴۷

شهردار فردیس در مراسم افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری از آغاز عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره اهری این شهر در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، محمدرضا احمدی نژاد عصر امروز یکشنبه ٢٨ آبان ماه جاری در آیین افتتاح ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس با بیان اینکه عملیات اجرایی این پروژه اواخر آذر ماه ۱۴۰۱ آغاز شد و در شهریور ماه به اتمام رسید و حوزه های اداری ستاد مرکز در آن مستقر شدند، اظهار کرد: امروز و در این آیین ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس به صورت رسمی افتتاح می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه از فردیس نام شهری کم‌برخوردار و دارای کمبود در زیرساخت‌ها در یاد می‌شود، عنوان کرد: مدیریت شهری فردیس در این دوره از شورای اسلامی شهر رویکردی به سمت توسعه دارد و امروز هیچ یک از واحدهای اداری شهرداری فردیس استیجاری نیست.

شهردار فردیس با اشاره به اینکه شهر فردیس فاصله‌ معناداری داری با استانداردها دارد، تصریح کرد: بازسازی و بهره برداری از ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس بدون حمایت‌های اعضای شورای اسلامی شهر، امام جمعه و فرماندار شهرستان فردیس و همکارانم در معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل امکان‌پذیر نبود.

به گفته وی، مدیریت شهری فردیس در نظر دارد پس از این در راستای احداث فرهنگسراها، سراهای محله و... اقدام کند تا شاهد توسعه در زیرساخت‌های فرهنگی این شهر نیز باشیم. احداث تعدادی فرهنگسرا و سرای محله در مرحله مناقصه است و به زودی عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

شهردار فردیس گفت: عملیات احداث سالن ورزشی چند منظوره بوستان اهری به زودی کلید می‌خورد.

وی خاطرنشان کرد: ساختمان ستاد مرکز شهرداری فردیس با مساحت ۵ هزار و ۸۰۰ متر مربع در سه طبقه احداث شده است.

آیین بهره برداری ساختمان ستاد مرکزی شهرداری فردیس با حضور امام جمعه فردیس، اعضای شورای شهر و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز